2008. március 9., vasárnap

kütyü

Reggel (inkább délelőtt) hazafele elfogott (valójában valamikor ébredés körül kezdődött) a halhatatlan vagyok (tudod, amikor minden sikerül) érzés, és elhatároztam (könnyű volt), hogy ma kitalálom (ahelyett, hogy lab5-öznék), hogy mi a baja a JTAG debuggeremnek (majdnem egy hónapja forrasztom, de cseszik működni). A jó hír, hogy sikerült, a még jobb, hogy működik is, a legjobb, hogy sikerült vele egy ATmegát felprogramozni, és az ultimate érzés akkor jött, amikor elkezdett villogni. E:
Útmutató az értelmezéshez. A bal felső egy táp, ez eddig aránylag világos. A jobb felső a JTAG debugger, amit forrasztottam. Van benne egy mikrokontroller, egy RS-232 illesztés, és néhány kiegészítő. Zöld LED: power, Piros LED: working. Ezzel programoztam fel az alsó breadboardban levő ATmega16L-t, ami nagyon egyszerűen a B port 0. bitjén villogtat egy LED-et.

8 MHz, én csináltam, ennyire örülök:
<---------------------------------------------------->

Asszem telerakom smiley-val a lab5 jegyzőkönyvet.

0 megjegyzés: