2008. március 10., hétfő

another beautiful monday morning

07.15 - óracsörgés -> lenyomás
07.20 - óracsörgés -> lenyomás
07.25 - óracsörgés -> félrenyomás
07.56 - ágyból kiugrás -> fuuuuuck mondás
08.00 - IRÜ labor kezdés
08.13 - odaérés
10.12 - feladatleadás (igen, ez valóban lóf*sz se volt, csak kattintgatni kellett a Tivoli GUI-ján)
10.34 - kajálás
10.55 - I-be érés
11.04 - felezős lányok meglátás, felező befizetés, átvételi elismervénykapás

Alulírott ............................. igazolom, hogy (én)-tól Felező bár 2008 A menü címén, internetes regisztrációt követően 5600 Ftot átvettem.

Pecsét: Budapesti Műszaki Egyetem, Schönherz Zoltán Kiváló Kollégium, Központi Kollégiumi Bizottság 1.

Nem kezdtem el kötözködni, a lányok még a nevemnél is visszakérdeztek ("Hertli, Á-val, vagy mi?"), úgyhogy nem lett volna sok értelme. Gondolom pontosan annyi fogalmuk lett volna a témáról, mint átlag schönherzesnek a heteroszexuális életmódról. Bocs.


11.10 - Henk tanár úrral találkozás, ZH rend bemutatás, jó érzés eltöltés

Következő félévtől sem a sima, sem a pót, sem az egykeresztes sima, sem az egykeresztes pótZH időpontja nem úgy fog kialakulni, hogy "tegye fel mindenki a kezét, akinek nem ütközik a hétfő reggel 6 óra". Nem hittem volna, sok munkaóra van benne.


Most specifikálom, hogy pontosan milyen is lesz a mikrokontrolleres kütyüm. Utána nagyszerű DP lab, majd kiélem a függőségemet, és rendelek egy csomó IC-t.

Valami nincsen rendben, mert rendben van minden. Csak azért sem fogom kommentálni a szavazás eredményét.

0 megjegyzés: