2009. február 13., péntek

rendőrség

Xavier: akkor meséld el...!
Yvon: Nem olyan nagy sztori, minek?
Xavier: mer kíváncsi vagyok az eksönre
Yvon: Jólvan. Mentem haza, aztán jött szembe a két arc, fasza
Yvon: Tök üres volt az utca is, szóval gondoltam majd próbálnak kötekedni, cigus mód
Yvon: átjöttek az úton és közölte az egyik hogy álljak meg
Yvon: mondom bocs, nem, sietek. erre mefogja a kabátomat és lök rajtam egyet.
Yvon: kezdtem felbaszni magamat, megálltam, mondja az egyik hogy adjak neki pénzt
Yvon: közöltem, hogy nincs nálam semmi
Yvon: Erre elkezd pattogni, stb és közli hogy kés van nála
Yvon: mondom nálam meg egy browning van de pénz az nincs
Yvon: Előkapja a kést aztán elindul felém
Yvon: Mondom várj, ha odaadom a browningot elengednek-e
Xavier: milyen browning?
Xavier: hahó!!
Yvon: nyugi van
Yvon: ilyen, csak nikkel
Yvon: http://www.leopard.es/images/browning_gp_da_9_-_2popup.jpg
Xavier: ne basszál fel :D
Yvon: nyugi, csk gázpisztoly
Xavier: jaaaa
Yvon: Na... és mondja a srác, hogy adjam. Kikaptam a kabátzsebből és amíg ledöbbentek arconlőttem mind a kettőt.
Xavier: LOL
Yvon: aztán ugye nem élvezték, darab szart sem láttak a paprikától
Yvon: Kihívtam a rendőrséget hogy blabla, fogtam két komát
Xavier: :DDDD
Yvon: annyira nem vicces...
Yvon: eljárás indult ellenem, mert túl durván bántam velük
Yvon: valszeg tartanom kellett volna a hátamat, hogy belémvágja a bicskát, az a szelíd, demokratikus megoldás.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

ez ismerőstől, vagy honnan?
tipikus...

Gergőce írta...

nem, de akár lehetne is :)

qdb-ről loptam:
http://qdb.hu/9167